Appsolutions is er trots op met een breed scala aan bedrijven gewerkt te hebben. Is uw organisatie de volgende die wij kunnen helpen groeien?


Controle Huurders

Appsolutions Controle Huurders case

Case:

Controle Huurders zijn experts in woonfraude preventie. Vrijwel alle vastgoedverhuurders voldoen volgens de letter van de wet niet aan de zorgplicht en lopen daarmee grote risico’s. Controle Huurders screent vooraf en controleert achteraf de huurders en panden om wel aan deze zorgplicht te voldoen.

Vraag: Controle Huurders heeft diverse controleurs in dienst die op pad gaan om de controles uit te voeren. De wens was om hiervoor een checklist op de iPad te gebruiken. Daarnaast wilde Controle Huurders de resultaat van de bezoeken online beschikbaar stellen voor hun klanten.

Oplossing:

Appsolutions heeft een uitgebreid platform ontwikkeld die bestaat uit 3 onderdelen:

  • iPad buitendienst app voor de controleurs om de planning in te zien en een checklist bij controles.
  • Backoffice systeem voor kantoor om oa. klanten, panden en huurders te beheren.
  • Online platform waar klanten op kunnen inloggen om inzage in hun panden en uitgevoerde controles te krijgen.

Technieken:

Met behulp van FileMaker WebDirect, FileMaker Pro en FileMaker GO zijn alle onderdelen op 1 platform geintegreerd. Met het oog op veiligheid en dubbele controles zijn er ook uitgebreide veiligheidsopties in het systeem gemaakt. Waaronder geotagging van de controles, waardoor er bewijs is dat de controleurs echt op locatie zijn geweest.



Rendemint

Rendemint helpt organisaties en overheden bij het verduurzamen van hun organisatie.





Gradient Compounds

Gradient Compounds is een industrieel servicebedrijf dat een kringloopproces van rubber-restmateriaal mogelijk maakt.



iCentre

Appsolutions iCentre case

Probleem:

iCentre bestaat al meer dan twintig jaar en is de grootste Apple Premium Reseller van Europa. Het bedrijf gebruikte al vijftien jaar Filemaker en had in de loop van die tijd een lappendeken aan eigen modules en aanpassingen gecreëerd. Zo was een systeem ontstaan dat moeilijk onderhouden kon worden en ook niet altijd meer optimaal functioneerde. Door een achterhaalde user interface werden gegevens vaak verkeerd ingevuld en ging belangrijke data verloren. Het werd steeds lastiger om vanuit andere delen van het bedrijf informatie op te vragen en aan klanten te verschaffen.

Oplossing:

Appsolutions analyseerde de datastromen binnen iCentre en ontwikkelde vervolgens een geheel nieuwe app die in verbinding staat met alle onderdelen van het bedrijf. Dankzij de gebruiksvriendelijke interface voeren medewerkers nu altijd foutloos in welke producten binnen komen en wat de diagnose is. Ze kunnen meteen zien of klanten al vaker langs geweest zijn en daarop inspelen. Na introductie van de nieuwe software is de klanttevredenheid van de reparatieafdeling flink gestegen naar een historisch hoog niveau.

Testimonial:

Hoe mooi de producten van Apple ook zijn, soms vertonen ze nu eenmaal mankementen en soms zelfs meer dan eens, al dan niet door de manier waarop gebruikers er mee om gaan. Klanten waren soms gefrustreerd als ze voor de tweede keer bij onze reparatieafdeling moesten terug komen. Dankzij de software van Appsolutions zien onze medewerkers nu meteen dat dit het geval is, en kunnen ze hier extra coulant mee omgaan. We merken dat klanten waarderen dat we rekening houden met hun persoonlijke situatie.”


 

Voortvloeind uit het concept welke bij iCentre zo succesvol was is de RpairApp ontstaan. Klik hier voor meer informatie



PDay

Appsolutions PDay case

Probleem:

PDay is een verloningsbedrijf dat voor veel grote organisaties de personeelsadministratie overneemt. Pday werkte altijd met papieren inschrijfformulieren, maar wilde overschakelen naar een digitaal systeem nu de overheid online opslag van paspoort, belastinggegevens en andere relevante informatie toestaat. Tegelijkertijd wilde Pday zorgen dat de vaak jonge werknemers minder vaak zouden vergeten om cruciale gegevens bij hun inschrijving mee te sturen, wat vaak voor vertraging bij hun salarisbetaling zorgde.

Oplossing:

Appsolutions bouwde een web site waar nieuwe medewerkers zich kunnen inschrijven. De inschrijfprocedure is zo ontworpen dat het onmogelijk is deze af te ronden voordat alle vereiste informatie is ingevuld. Pday heeft directe toegang tot alle relevante gegevens en kan deze snel en efficiënt delen met opdrachtgevers. De hoeveelheid tijd die besteed werd aan het corrigeren van onvolledige inschrijvingen is geminimaliseerd.

Testimonial:

Tieners en twintigers beginnen pas net aan hun carriere en hebben soms geen weet van dingen die voor werkgevers heel vanzelfsprekend zijn, zoals dat je een kopie van je paspoort moet inleveren voor je uitbetaald kan krijgen. Hoe vaak we dit vroeger ook zeiden, we kwamen toch vaak teleurstellingen tegen als onze werknemers dit alsnog waren vergeten. Dankzij het waterdichte systeem dat Appsolutions voor ons bouwde behoort dit soort problemen voor ons tot het verleden.”


Wilt u meer zien? Maak dan een vrijblijvende afspraak. Wij laten wij u dan graag zien waar wij aan werken en recent afgerond hebben.



Appsolutions klanten

Design by Xlim

Copyright © Appsolutions - vanaf 2010 - Algemene voorwaarden