Appsolutions heeft met vele bedrijven samengewerkt. Bent u op zoek naar een oplossing voor uw organisatie? Wij helpen u graag?
Tubes
Case:
Veel mediabedrijven kampen met losse workflows en een gebrek aan standaardisatie in hun productieprocessen. Vaak worden Excel-sheets, diverse softwareoplossingen en maatwerksystemen ingezet voor het beheren van taken en data, wat leidt tot uitdagingen in samenwerking, een verhoogde kans op fouten en vertragingen in het proces van development tot postproductie.
Hoe kunnen mediabedrijven hun losse workflows en gebrek aan standaardisatie transformeren in een gestroomlijnd, efficiënt proces dat samenwerking verbetert, fouten minimaliseert en vertragingen voorkomt, van development tot postproductie?
Oplossing:
Tubes biedt mediabedrijven een geïntegreerd SaaS- en AI-platform dat het volledige productieproces – van ontwikkeling tot postproductie – naadloos ondersteunt. Het vervangt losse workflows door gestroomlijnde, gestandaardiseerde processen, wat de samenwerking tussen teams verbetert en het beheer van taken efficiënter maakt. Het platform vereenvoudigt voortgangscontrole, minimaliseert fouten en helpt vertragingen te voorkomen. Door alle productiegegevens en taken te centraliseren, biedt Tubes een helder overzicht, wat de efficiëntie en samenwerking gedurende het hele productieproces aanzienlijk bevordert.
Controle Huurders
Case:
Controle Huurders zijn experts in woonfraude preventie. Vrijwel alle vastgoedverhuurders voldoen niet volledig aan de zorgplicht en lopen daarmee grote risico’s. Controle Huurders screent vooraf en controleert achteraf huurders en panden om aan deze zorgplicht te voldoen.
Vraag: Controle Huurders heeft diverse controleurs in dienst die op pad gaan om controles uit te voeren. De wens was om hiervoor een checklist op de iPad te gebruiken. Daarnaast wilde Controle Huurders de resultaten van de bezoeken online beschikbaar stellen voor hun klanten.
Oplossing:
Appsolutions heeft een uitgebreid platform ontwikkeld dat uit drie onderdelen bestaat:
- iPad-app voor de buitendienst om de planning in te zien en een checklist bij controles te gebruiken.
- Backoffice-systeem voor kantoor om o.a. klanten, panden en huurders te beheren.
- Online platform waar klanten kunnen inloggen om inzage te krijgen in hun panden en uitgevoerde controles.
iCentre
Probleem:
iCentre, de grootste Apple Premium Reseller van Europa, gebruikte al vijftien jaar FileMaker. Door de jaren heen was er echter een complex systeem ontstaan met verschillende aanpassingen, wat leidde tot onderhoudsproblemen en gegevensverlies. Daarnaast zorgde de verouderde interface voor foutieve invoer en het verlies van cruciale informatie.
Oplossing:
Appsolutions analyseerde de datastromen binnen iCentre en ontwikkelde een nieuwe applicatie die alle bedrijfsonderdelen met elkaar verbindt. De gebruiksvriendelijke interface zorgt ervoor dat medewerkers foutloos gegevens kunnen invoeren en relevante informatie kunnen opvragen, wat heeft geleid tot een historisch hoog niveau van klanttevredenheid.
Testimonial:
"Dankzij de software van Appsolutions zien onze medewerkers nu meteen als klanten vaker langs zijn geweest, en kunnen we hier extra coulant mee omgaan. We merken dat klanten het waarderen dat we rekening houden met hun persoonlijke situatie."
PDay
Probleem:
PDay, een verloningsbedrijf, wilde overstappen van papieren inschrijfformulieren naar een digitaal systeem om de personeelsadministratie te verbeteren en aan nieuwe regelgeving te voldoen. Tegelijkertijd wilden ze zorgen dat jonge werknemers minder vaak cruciale gegevens zouden vergeten bij inschrijving, om vertragingen bij salarisbetaling te voorkomen.
Oplossing:
Appsolutions bouwde een website waar nieuwe medewerkers zich digitaal kunnen inschrijven. De inschrijfprocedure zorgt ervoor dat het niet mogelijk is deze te voltooien zonder alle benodigde informatie in te vullen. Hierdoor heeft PDay direct toegang tot alle relevante gegevens en worden fouten bij inschrijvingen geminimaliseerd.
Testimonial:
"Dankzij het waterdichte systeem dat Appsolutions voor ons bouwde, behoren problemen met incomplete inschrijvingen tot het verleden. Onze werknemers krijgen hun salaris op tijd, en dat scheelt veel frustratie."
Wilt u meer zien? Maak dan een vrijblijvende afspraak. Wij laten u graag zien waar wij aan werken en wat we recent hebben afgerond.